Статті

Як компаніям взаємодіяти із ветеранами та ветеранками на усіх етапах працевлаштування та роботи, аби усім було комфортно? У цьому розділі знайдете корисні матеріали та поради, які допоможуть вибудувати ваші робочі відносини та подбати про захисників і захисниць.

У цій статті знайдете поради, які допоможуть підготувати вакансії, дружні до ветеранів, та розповісти про вашу готовність зустрічати майбутніх колег з військовим та бойовим досвідом.

Кандидати-ветерани не завжди фіксують у резюме військовий досвід. Розповідаємо, як час телефонного інтерв’ю ви зможете дослідити військовий досвід та краще зрозуміти профіль кандидата/ки.

Періодичність та структура персональних зустрічей із ветераном/кою не має відрізнятися від зустрічей з іншими працівниками. Та водночас маємо декілька порад, які допоможуть зробити взаємодію комфортною.

Ветерани не потребують окремої системи винагороди чи бонусів, проте ви як працедавець можете розширити перелік переваг для задоволення потреб та заохочень для зростання на робочому місці.

Одна із зон відповідальності HR-фахівця або ж менеджера, що працює з командою — зворотний зв’язок працівникам та робота з комунікаціями в команді. Тут розповідаємо, як надавати фідбек ветеранам/кам.

Виробничим компаніям, які готуються до повернення захисників і захисниць, варто переглянути політику ергономічності в компанії. Розповідаємо, як зробити це з урахуванням потреб ветеранів та ветеранок.

«Важливо бачити у працівниках-ветеранах не трудовий персонал, а насамперед — людину. Та зробити все можливе, аби повернути їх та адаптувати для них робочі місця»

Ольга Безпалько, керівниця департаменту соціальної політики Укрзалізниці

Компаніям важливо допомагати ветеранам та ветеранкам адаптуватися у командах та оновити політики з урахуванням їхніх потреб. Розповідаємо, як компанії можуть створювати дружню до ветеранів корпоративну культуру.

З ветеранами й ветеранками можуть ставатися конфлікти на роботі — так само, як з усіма іншими працівниками. Розповідаємо, як HR-спеціалістам створити екологічне середовище та розв'язувати ситуації, які склалися.

У цій статті розповідаємо про різні етапи, які проходять ветерани та ветеранки на шляху до працівників компанії. Та допоможемо зрозуміти, як взаємодіяти із ними, аби всім було комфортно.

Шлях ветеранів та ветранок до цивільної професії інколи має багато перепон. Розповідаємо, як працедавцям допомогти кандидатам/кам в інтеграції та комунікувати на етапі співбесіди та першого контакту.

Тут розповідаємо, як працедавцям завчасно підготуватися до повернення ветеранів/ок та приділяти увагу налаштуванню адаптаційних процесів у компанії, щоб зробити онбординг м'яким та ефективним.

Проєкт «Практика» став можливим завдяки Програмі реінтеграції ветеранів, яку реалізує IREX та Veteran Hub за підтримки Державного департаменту США. Вміст є виключною відповідальністю Veteran Hub і не обов'язково відображає погляди Державного департаменту США та IREX.